Job 17 van 18


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Wij zijn opzoek naar een Administratief medewerker voor onze klant te Waregem.

  • Je helpt mee met de administratieve opvolging van leveranciers.
  • Input van leveringen van goederen aan de hand van orderbevestiging/leverbon/factuur.
  • Voorbereidend werk voor de input van leveringen van goederen.
  • Je zoekt beeldmateriaal op van nieuwe artikelen of vraagt deze aan. Op die manier blijft de webshop up-to-date.
  • Je vervangt de onthaalmedewerker bij afwezigheid. Jij staat de klant te woord bij een omruiling, probleem of vraag.

Jouw profiel

  • Je hebt minimum een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur in Handel of Kantoor of gelijkwaardig door ervaring
  • Je beschikt over een goede basiskennis van IT-Office tools Word, Excel, Outlook
  • Je kan zelfstandig werken, bent administratief goed gestructureerd en nauwgezet
  • Je bent leergierig en steeds bereid om nieuwe taken aan te leren
  • Je bent flexibel ingesteld en last minute opdrachten horen bij je job
  • Je bent bereid te werken op zaterdag en 4 koopzondagen per jaar
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • Een afwisselende en boeiende job (40u) met verantwoordelijkheden.
  • Één vaste vrije dag in de week en elke maand 1 ADV-dag op zaterdag
  • Toffe werksfeer met leuke collega’s
  • Een marktconform salaris met extra voordelen: maaltijdcheques, Eco cheques, mooie personeelskorting
  • Na interim periode vast contract. Bij vast contract: hospitalisatieverzekering, hogere personeelskorting

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht